Betalen

Hoe kan ik betalen?

Betalen bij Dierbaar Glas is veilig en gemakkelijk. In de webshop zijn verschillende betalingsmogelijkheden:

  • Bankoverschrijving: U krijgt een orderbevestiging met onze rekeninggegevens zodat u zelf met internetbankieren het bedrag kan overmaken. Het duurt circa 1 werkdag voordat de betaling bij ons op de bankrekening staat bijgeschreven. Bij buitenlandse betalingen duurt het meestal 2-3 werkdagen voordat de betaling binnen is.
  • iDeal (voor Nederlandse klanten):
    Snelle en veilige methode waar u automatisch wordt doorgestuurd naar de bank van uw eigen internetbankieren. Het bedrag staat direct bij ons op de rekening en wij krijgen hiervan meteen bericht.
  • Bancontact (voor Belgische klanten):
    Betalingsmethode waarbij u direct de betaling kan voltooien met Bancontact.
  • Credit Card: betaal in een veilige omgeving met uw Visa, Mastercard of American Express creditcard.

Is mijn betaling gelukt?

Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets mis gaat met uw betaling. Hoe weet u nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat u bijvoorbeeld een foutmelding heeft gekregen?
– Controleer uw eigen bankafschriften om te zien of het bedrag is afgeschreven
– Twijfelt u nog steeds? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen kijken of de betaling goed is doorgekomen.
Weet u eigenlijk al zeker dat uw betaling niet goed is doorgekomen? Dan is uw bestelling ook niet geplaatst. Dit betekent dat u uw bestelling opnieuw moet plaatsen en ook opnieuw een betaling moet uitvoeren.

Terugbetaling

Uw betalingsverplichting komt te vervallen op het moment van ontbinding. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat wij de retourzending hebben ontvangen. Als u gekozen heeft voor terugbetaling en al betaald hebt, dan betalen wij u zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 7 dagen na ontbinding terug.
Het volledige orderbedrag zal teruggestort worden op uw rekening, of worden terugbetaald op dezelfde manier als waarop u betaald heeft.